donderdag 17 januari 2013

Citaten Quotes Uitspraken Wijsheden Spreuken & Gezegden

Zelf-kaartjes had in december een leuke give away. Je mocht je favoriete quote insturen en met een beetje mazzel en geluk (of een creatief en dromerig nichtje) was de hoofdprijs een zelf samen te stellen poster mét de quote.
 
Zoals je waarschijnlijk al geraden hebt (anders zou het doel van deze post een beetje wazig zijn)
heb ik hem toen gewonnen. Yeeh!
 

 
 
In gedachten had ik al een leuk ontwerp, de aankomende verjaardag
van mijn zus (haar moeder) zou het ideale moment zijn om dit als cadeau te geven en ik zag de verbazing en big smiles, van beide, al voor me.
(dagdromen is één van mijn sterke punten)

 
Hmmmm.... ok, dat was wel even vóór ik op de site begon aan het ontwerpen ervan.

Achtergronden met sterren, ruitjes, linnenlook, stippen,
harten, bloemen. hout, stofjes....
Illustraties: vintage, stencil, dieren, poëzie, lijntjes, labels en fotolijsten.
Kaders en teksten, alles met alle mogelijke kleuren en groottes.
 (= maar een kleine opsomming)
En dan heb ik het niet eens over de voeg-je-eigen-afbeelding-toe optie!
 
 Quot-o-shop...(nu zijn keuzes maken al niet mijn sterke kant)
maar na een aantal avonden enthousiast testen, frutsen en prutsen was het enige wat ik overhield twijfel.
 

Met zoveel mogelijkheden zou het veel leuker zijn als ze zelf ook inspraak had, misschien haar eigen tekening erbij, iig haar eigen smaak wat ze dan
vol trots op haar kamer kon ophangen.

 dus "dag verrassing" en "hallo samen spelen"
 
Ja, en nu ben je natuurlijk nieuwsgierig naar de quote.... En naar de poster... toch?
Met het eerste kan ik je helpen, het tweede volgt snel..... er zijn nog twee opties over...
 
"Ik wou dat ik naar de zon kon vliegen,
dan tekende ik er een gezichtje op"
 

 

 
Waar de quotes vandaan komen zie je hier! 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke prijs zeg! Ik houd van pinterest ;)
    Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt leuk, wat een leuke uitspraak ook! En is het nog gelukt met de aanmelding op mijn berichten... het volgen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, het is idd gelukt! Kan even een gedoe zijn, al die mogelijkheden, opties, menu's, sjablonen enz met blogger. Het wordt vast gemakkelijker ;) ...

      Verwijderen
  3. Wow wat een super prijs heb je gewonnen. Je bent meteen met je neus in de boter gedoken hè?! You go girl! En lief dat je gewonnen prijs dan weer voor de moeder van diegene is die gezorgd heeft dat je die prijs gewonnen hebt. Hihihi

    BeantwoordenVerwijderen