donderdag 28 februari 2013

Episch filmpje

Vakantie!!! 

Ja.. ja.. het is alweer bijna voorbij zelfs, maar wat is het toch heerlijk om mijn beide mannetjes de hele dag thuis te hebben. Even geen behoefte aan me-time, geen drang naar het afmaken van dingen, het huishouden zonder schuldgevoel aan kant schuiven en alleen genieten van de dag die toch wel voorbij gaat. 

Aangezien Mr Man vandaag thuis werkte, en de Kleine Man nog dankbaar dutjes doet, was dat ook een mooie kans om even alleen te zijn met Grote Jongen... 

Dus vanmiddag zaten wij samen met zo'n overdreven grote bak popcorn op schoot, nog heerlijk warm, samen in de bioscoop. Nu vinden wij (oké, ik..) films altijd wel leuk, maar zo eentje, in 3D, is toch wel even wat spectaculairder. 

Heb het altijd een beetje jammer gevonden dat 'real life' zonder soundtrack is. Zonder de camera effecten, het wegdraaien en uitzoomen om het moment net even wat meer flair te geven. Films kunnen zoveel effect hebben. 

Het hoeven ook niet eens hele bijzondere, epische, filmhuis klassiekers te zijn. 
Menig animatiefilm heeft mij tot tranen gebracht (ook van het lachen)!
Maar vandaag zag ik een voorstukje van een nieuwe aankomende film en de 
combinatie van prachtige natuur-tekeningen en muziek raakte me. 

 "Just because you haven't seen something, doesn't mean it isn't there"



14 opmerkingen:

  1. lekker, even wat tijd met de oudste alleen. Hebben ze soms ook even nodig.
    En zeker indrukwekkende mooie plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yep. heb de trailer op facebook gezet, helemaal geweldig dus ! Ik hou zowiezo van fantasiefilms.
    Heerlijk even aandacht geven en krijgen met 1 kind :-) genieten dus.
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zalig met je kind naar de film. Ondertussen zijn onze smaken al behoorlijk uiteen gegroeid en is zelfs dat niet evident. Maar ik weet nog hoe wij genoten van die films toen de kinderen klein waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kinderen kunnen zo genieten van die 1 op 1 momentjes. Maakt vaak niet eens uit wat je dan gaat doen. Hier ook de vakantie weer bijna voorbij :-( , lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow die wil ik zekers wel zien die film. Lijkt me echt een super leuke, mooie, te gekke film. Love fantasy :).
    Bedankt voor je lieve berichtjes en fijn om te lezen dat je zo enorm genoten hebt van al die quality time.
    Warme groetjes en knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben zelf niet zo van films -tenminste van de meeste films - maar dit vind ik toch wel erg mooi! Komt natuurlijk omdat het illustraties zijn :) Zo'n schets <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het klinkt als een heerlijke vakantieweek :) En bedankt voor de filmtip, die ga ik ook zeker zien!(als ze tenminste hier ook in 2D laten zien, wat hier met Brave niet het geval was en ik de film pas kon kijken toen hij op dvd was..)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaa, film in 3D zijn helemaal super!
    Mooie beelden van Epic...gaan we zeker zien :)

    Bedankt voor je mail, suuuuuper leuk. I'm in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En? Bijgetankt na de daagjes met je mannen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een groot porsie genieten lees ik terug in je blog..heerlijkheid!! De film ziet er mooi groen & natuurlijk uit, maar de trailer doet een tikkeltje saai aan & nog weinig zeggend over de film hihi. Ik snap wel dat je in een bioscoop met groot scherm dat heel anderd beleefd. Je hebt mijn interesse iig gewekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig met je zoon naar de film, maar naar welke ben je eigenlijk geweest?
    De trailer van Epic ziet er goed uit, lijkt me een mooie animatie.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! altijd lekker zo'n dagje thuis, vooral met dit weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij'spelen' zelf regelmatig bioscoopje met een goede film op tv en een grote schaal zelfgemaakte popcorn. De kleinkindjes zijn er gek op!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er erg mooi uit, Epic! Ik ga het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen