vrijdag 8 februari 2013

Willekeurig gekozen (laten kiezen!)

Normaal gesproken moet ik Kleine Man afleiden van de 'dingetjes' waar ik een foto van wil maken. Hij vindt het reuze interessant en negen van de tien keer staan er kleine vingertjes op, natuurlijk op díe ene foto die wel goed belicht was.
Maar deze ochtend had hij totaal geen interesse. Hij keek niet één keer naar de blaadjes die ik demonstratief uitstalde op het tafeltje. En dat terwijl het zonnetje me zo gunstig gestemd was om er ook nog foto's van te kunnen maken.
 
Maar het is gelukt!
 
 
De hartverwarmende pakjes zullen gaan naar Jorian en Ja-Ni-Na.
Willen jullie me mailen waar ik het naartoe kan sturen?
 
Iedereen een fijne dag! Wij gaan nu naar buiten (kleine man staat in de gang vrolijk met z'n mutsje en sjaaltje te worstelen als duidelijke hint) lekker genieten van het zonnetje.
 
-X-

11 opmerkingen:

  1. Geniet van de zon & proficiat aan de winnaars!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, dat zul je net zien ja. Hoe gaat het met het eten? Lukt het een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha dat kleine schattige handje :-) liefffff xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd aan de dames! En jij bedankt voor je leuke give away :).
    Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoooi!!! Ik weet niet of je 't al op de post hebt gedaan, maar ik heb nog niks! Ik hoop niet dat het kwijt is geraakt ergens in Nederland hihi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOUW! ik heb nog nooit zo'n mooi en leuk pakketje gekregen over de post. ZO ontzettend leuk en wat creatief. De slingertjes krijgen echt een mooi plaatstje aan de muur! Ik word er helemaal vrolijk van. DANKJEWEL!!!! :) heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :D
      Gelukkig!!
      Ben blij dat je het zo leuk vindt, ik vond het iig fijn om te doen en wilde graag iets persoonlijks maken (duurde daardoor wel ietsjes langer dan gepland! leerpuntje voor de volgende give away!)

      Heel veel plezier ermee.

      Verwijderen