zondag 12 januari 2014

Fun

Vóór alle kinders...
láng... heel láng geleden...
In een helder, impulsief moment...
Besloten we, een groepje zussen, vriendinnen, nichtjes en een enkele dappere eenling,
om te gaan basketballen. 

Er werd gekletst, gelachen (véél gelachen), gezocht naar verloren contactlenzen, véél gerend (gezweet!)
en geen nagel bleef ongedeerd ;) Aangezien niemand de regels kende, of ooit zelfs basketbal had gekeken, was het wel erg toepasselijk dat we terecht kwamen bij vereniging 'FUN'. 

 In de loop van de jaren werden de trainingen, de uit- en de thuiswedstrijden ingewisseld voor gezellige uitjes. Van brunches toen de kindjes nog klein waren, picknicken mét kindjes in het park, naar high tea's, en nu dan heuse etentjes,  's avonds, zónder kindjes...
(mobieltjes liggen wel demonstratief op tafel..ssst..)

En naast het lachen, kletsen, lekker eten, drinken en nog meer lachen doen we af en toe ook nog iets creatiefs. De 'FUN' hebben we gewoon meegenomen.

Dit keer gingen we servies beschilderen. Nou ja, betekenen in mijn geval ;) 
Er lagen grote stapels boeken met heerlijke inspiraties..
( 1 & 2 )

 

En hoewel ik blij ben met het resultaat


 Zie ik hem toch liever zo: 


Goed gevuld! 

(Easy wraps met sla, zalm, home made kruidenkaas, besprenkeld met citroen,
aan een 'hartig' prikkertje)
-X-

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Die tekenboeken heb ik ook. Ik durf er het jonge geweld niet eens in te laten tekenen, omdat ik ze zo mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kadootje zo op de zondag...heerlijk blog! Ik ga je volgen! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie borden zijn dat geworden. Goed gevuld is altijd het beste haha...mjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Dit klinkt gezellig en ziet er heel gezellig en leuk uit! Met ook nog eens een lekker hapje. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gemaakt!! En die hapjes zien er om te smullen uit, nomnomnom ;-)

    Fijne avond!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke afbeeldingen in dat boek en wat heb je de borden leuk gemaakt Kim! Je hebt wel een vaste hand zo te zien. Heerlijk die wraps! Ik maak ze ook wel eens met ijsbergsla, plakjes kipfilet, uitgebakken ontbijtspek en quacamolesaus. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai ! da's wel héél erg goed gelukt !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie bordjes,daar smaakt alles vast veel lekkerder op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat jullie dat samen doen en heel mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker en leuk Kim! Wat gezellig om zoiets te doen met family en al. Dan ook nog de bonus om er iets leuks aan over te houden is helemaal top. ManonX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhh wat heerlijk zo'n groepje vrienden!!! Ik vind je creatie echt heel tof, met en zonder wraps! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fun en een schitterend resultaat. Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat klinkt dat leuk zeg! En wat een leuk servies is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Woepie, tekenen kan je ook al!
    Vind het meer dan geslaagd en ga het dan ook pinnen. Want jij blijft een inspitatie
    Prettig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuk geworden! Ik denk dat ik binnenkort ook eens zoiets ga maken, dank voor de inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen