maandag 6 januari 2014

Terug naar normaal

We vierden kerst in Dikkebus-Ieper, waarbij Grote Jongen 's ochtends door de boer werd uitgenodigd om de koeien te voeren. Waar onze kliekjes zeer gewaardeerd werden door het 'huis'hangbuikzwijntje (uh.. zwijn!) en waar Kleine Man met veel plezier de kippen een work-out bezorgde. 
  

En nu, na twee weken chaotische gezelligheid, teveel lekkere hapjes, heel veel knuffels én een Grote Jongen die nóg groter werd terwijl we het nieuwe jaar verwelkomden, is het weer tijd voor de 'normale' routine. 


Goede voornemens zijn niet echt mijn ding. Vaak ben ik ze halverwege de volgende week alweer vergeten... 
(met positief punt dat ik elke maandag zo'n 'nieuwe start' heb).
Toch merk ik dat het 2014 project van Studio Zakka in mijn gedachten blijft rondhangen. 
 



 Nu gaan 365 hartjes mij niet lukken ;) 
maar ik vind het een prachtig streven voor het nieuwe jaar! 


 -x-

14 opmerkingen:

  1. wat grappig, ik krijg je reactie terwijl ik bij jou zit te lezen! wilde net zeggen dat het gezellige vrolijke plaatjes zijn! fijn 2014, dat al je wensen uit mogen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als dat geen liefde is... prachtige foto, mag jij raden welke ik bedoel :) En je hartje is er eentje uit duizenden, wat een superaardappel! Lief dat je ook wat liefs verspreidt. Dankjewel <3

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve foto van jou en je mooie zoontje, schattig met zijn duimpje! En wat bijzonder die aardappel, geweldig dat je die aantrof. Fijne dag Kim, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar over niet goed zijn met goede voornemens. Ik ben niet zo goed in een 365 dgn project. Teveel dagen dat ik het vergeet of er simpel niet aan toe kom. Maar af en toe een ♡ moet kunnen...leuk zelfs. Zo'n hartjes aardappel heb ik ook ergens op een foto staan...zo grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattige foto van jou en kleine-man-met-de-duim!

    Bedankt om me te volgen. Ik zit nu ook bij jou.

    Fijne week deze week,

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh dat zwijn doet me zo erg denken aan onze! Wij hadden eerder ook twee hangbuikzwijnen! Een witte en een zwarte. Heerlijke beesten. Zo lekker snuffend, smakkend met eten, genieten in de zon en moeizaam opkomen met zo'n dikke buik hihi..dat was geweldig! Nu weer lekker de rust terug, oude ritme weer oppakken & een nieuwe tijd tegemoet. Leuk dat je (een beetje) meedoet aan een liefdevol project! Je kunt er je eigen draai aan geven. Mooi dat zulke projecten bedacht worden, maar het volhouden blijft altijd lastig he? Succes & have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijke foto's! Het genieten straalt er vanaf. Leuk dat je mee gaat doen met het verspreiden van een beetje liefde :-)
    Fijne dag. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's, ik wens je een goed jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige foto's, wat fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. En ja, laten we wat liefde zaaien overal waar we komen dit jaar. Een heel gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Allez, mijn volgende smeltmoment is daar :-)
    Heerlijk berichtje! Dat straalt sowieso al liefde uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier ook niet echt voornemens voor het nieuwe jaar. Dat project van Studio Zakka staat mij, hartjesfan, wel aan maar ik kom er met de hartjes die ik in huis heb niet om het hele jaar rond te maken hoor. Wel benieuwd hoe het haar vergaat. Thanks voor de link!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik denk dat zo'n Kerst hier ook hoge toppen zou scheren, zooo leuk! En hele mooie foto's! Leuk idee hé 'Spread some love' ... jij hebt het in elk geval gedaan met dit berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen