woensdag 5 februari 2014

...een Bruiloft..!

Nee, niet die van mij...
Maar van mijn schoonzusjes!

Met alles erop en eraan, Grote jongen in pak als ringdrager (niet heel enthousiast, maar met de belofte dat hij na het ja-woord weer zíjn -stoere- kleren aan mocht wel met liefde) 2 trouwjurken, stadhuis, veel gezelligheid (én eten!) en een verrassingsoptreden van Barbera Breedijk.

Daar wilden we wel iets liefs, iets leuks, grappigs en moois voor kopen. Maar toen het gewenste cadeautje geld bleek te zijn, moesten we ietsjes dieper graven voor inspiratie.


Deze keer daarom een bijdrage van Mr man hier.. 
Gewoon...
omdat het zíjn zusje is...
omdat het zonnetje vandaag schijnt..... én
omdat híj het gemaakt heeft.. 

Eerlijk is eerlijk
want daar waar mijn geduld stopt, begint zijn zen. 
nou ja, wat origami betreft ;)
 


ring origami n.a.v. deze  & zwanendoosje van Tadashi Mori

Bijna te leuk om weer uit te vouwen ;) 
Nou ja.. bíjna dan!


Oh ja.. zie ik overal foto's opduiken met de nieuwe serie van de Ikea.. superleuke lampen, mooie nieuwe patronen, tafeltjes, kussens en fijne stofjes..


staat er heel gezellig op de Ikea site: "beschikbaar in Februari in alle vestigingen"
met dan wel een heel leuk sterretje *Niet in Delft! (yep, je raadt het al, waar ík woon)
Hmm, maar even een uitstapje plannen...  ;)

-X-

16 opmerkingen:

  1. Naaaaaaah wat supertof gedaan, echt! Ontzettend origineel en wat knap gedaan. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat knap gedaan van MR en proficiat, familie er bij :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gevouwen! Gefeliciteerd met het huwelijk.
    Ik heb een ikea dichtbij (haarlem)...binnenkort weer eens langs. Ik wil nog graag een gietijzeren pan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig cadeau heeft mr. Man gemaakt!
    En die brakig serie... Ik ben ook verliefd :-)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en knap gevouwen, leuk geldcadeau zo :)
    Enne dat van Ikea....ik heb snel mijn ogen dicht gedaan anders 'moet' ik van mezelf ook naar Ikea ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, dat origami! Echt super! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh zeg, niet in Delft.... De Ikea waar ik dus ook altijd naar toe ga. Wat zijn het mooie spullen hè? Maar misschien moet ik maar hetzelfde doen als Janina.... ogen dicht. Knap vouwwerk!! Geduldklusje denk ik zo. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, een feest, altijd fijn!
    Inderdaad, als het kado geld is, dan wordt het al moeilijker om het origineel te verpakken. Mijn complimenten dus aan Mr. Man die dit "klusje" prachtig geklaard heeft...Ikzelf zou er de webbekes (zenuwen) van krijgen, maar je ziet, de mannen, ze blijven ons verrassen :-)
    en grote jongen in pak, dat moet ook speciaal geweest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie cocreatie zo, mr man die het maakt en jij die het aan ons laat zien ;) Heel leuk geworden!!

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met de trouwers!
    Mr man is al even creatief,leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je man zo creatief is! Heel orgineel en erg leuk!! De ikealijn ziet er tof uit! Ben er laatst nog snel doorheen gewandeld opzoek naar de bureaus & stationery (helaas nergens geen stationery te vinden..ook niet overal verkrijgbaar..), maar deze lijn is mij niet opgevallen! Zeker de moeite waar om een uitstapje voor te maken als je het mij vraagt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mr Man heeft een mooie oplossing gemaakt om "geld" te geven!
    Ik vind het ook altijd zo saai om het zomaar in een flopje te stoppen, dus dank voor het idee:)
    Wat een fijne kleurtjes die nieuwe ikea serie, had 't nog niet gezien.
    Wens je alvast een fijn weekeinde!
    lieve groet,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. origami, prachtig om te zien en ik bewonder de makers, ik heb er 0 geduld mee :-).
    Ikea, ik wil er nog naar toe... en heb wel andere stoelen nodig.. ik ga dan naar Barendrecht. voorop gesteld natuurlijk dat ze wel heel erg lekker zitten :-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hé wat een vouwtalent is je mister man!! Kei tof gedaan! En wat zal dat een mooie bruiloft geweest zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie mijn man nog niet zoiets vouwen. Ik zal het hem eens vragen als hij thuiskomt ;) Heerlijk hè, die vrolijke IKEA-spulletjes. Als je langer moet wachten, is het nóg leuker als je eenmaal aan de beurt bent.

    BeantwoordenVerwijderen